אתר זה משתמש בקובצי Cookies כדי להבטיח שתקבל את החוויה הטובה ביותר באתר שלנו. קראו את מדיניות הפרטיות ותנאי השימוש.

ניגודיות גבוהה
רישום מקוון למידע נוסף

 דגשים והנחיות בנוגע לנהלי הזמנת רכש והעסקת עובדים מתקציבי מחקר (חיצוניים ופנימיים)

1. יש לתאם עם מחלקת רכש לפני ביצוע כל הזמנה שהיא, לרבות: ציוד, חומרים, תוכנה, מחשוב, נסיעות, רישום לכנסים וכדו'. ככלל, לא יתקבל החזר כספי בדיעבד עבור רכישות שבוצעו באופן עצמאי.

2. במקרים מסוימים ניתן יהיה לבצע רכישה באופן עצמאי  ולקבל החזר מ"קופה קטנה" עד לסכום מסוים, בהתאם לנהלי קופה קטנה ובכפוף לאישור קודם מראש רשות המחקר.

3. כל סטייה מהמפרט התקציבי המקורי דורשת אישור מצד ראש רשות המחקר. ככל שמדובר בכספי מחקר חיצוניים, שינוי כזה יכול להתבצע רק בכפוף לאישור מצד קרן המחקר.

4. כל צורת העסקה שהיא, כולל: סטודנטים, עוזרי מחקר ,עובדים, או קבלני משנה, תתבצע אך ורק לאחר שהוסדר הסכם העסקה ע"י המרכז האקדמי לב.

5. ניתן להזמין ציוד מחשוב (מדפסת, מסך, נייד וכו') מתקציב במחקר, רק עד למועד המהווה מחצית ממשך המחקר כולו. במידה והציוד כבר קיים במוסד, יידרש אישור של ראש רשות מחקר.

6. יש לפעול למימוש התקציב בהתאם לנוהל מחקרים ופרויקטים ושאר נהלי המרכז האקדמי לב הנוגעים לענייני רכש (כל הנהלים מופיעים בפורטל ידע און-ליין).