רישום מקוון

המרכז האקדמי לב - קמפוס לב, מציע לתלמידים אפשרות למגורים במעונות הקמפוס, תוך הימצאות במסגרת בעלת אוירה תורנית, המאפשרת ניהול אורח חיים איכותי לסטודנט השומר תורה ומצוות, כל זאת יחד עם תנאי מגורים איכותיים בזמן לימודיכם.

כיאה למוסד תורני חינוכי, כל דייר במעונות מתחייב להתנהג על פי כללי ההתנהגות. כללים אלו מופיעים בתקנון המעונות עליו חותם כל תלמיד בזמן הרשמתו למעונות.

מנהלת המעונות אחראית לשיבוץ התלמידים במעונות ולאכיפת תקנון המעונות. צוות המעונות דואג לרווחת הדיירים ומתאם בין אנשי האחזקה והניקיון על מנת להבטיח רמת חיים איכותית לדיירים במגורים ובסביבתם.

פניות למשרד יכולות להתבצע באמצעות פגישה, טלפון, דוא"ל אוטופס שיוכנס לתיבה המוצבת ליד המשרד.

 

 

למידע על מעונות לנשואים

 

 

שירותי המעונות

כל המידע לנרשמים למעונות

בפתיחת הרישום תשלח לכלל הסטודנטים והנרשמים למרכז האקדמי לב הודעה בדוא"ל. כשבוע לפני תחילת הלימודים ישלח בדוא"ל לכל דייר שיבוץ חדר ופרטים נוספים.

סטודנט חדש הרישום ייפתח בתאריך ג' אדר ב' תשע"ט (10 מרץ 2019 )

סטודנטים בשנים א'-ג' בשנת תשע"ט הרישום ייפתח בתאריך ג' אדר ב' תשע"ט (10 מרץ 2019 ) וייסגר בתאריך ה' אייר תשע"ט (10 במאי 2019)

הרשמה לסטודנטים חדשים

הרשמה דרך מערכת הלב-נט

עקב הביקוש הרב למעונות, הנהלת המעונות עושה מאמצים מרובים להיענות לרוב הבקשות.

ככל שהסטודנט יקדים להירשם וישלם מקדמת מעונות, כן יגדלו הסיכויים לקבל מקום במעונות.

זכאי לקבל דיור במעונות:

1. המקבל על עצמו את תקנון המעונות.

2. הלומד בתכנית לימודים מלאה.

3. לפי העיקרון של “כל הקודם זוכה”.

4. הגר מחוץ לירושלים. (ירושלמי רשאי להגיש בקשה וייכנס לרשימת המתנה).

שים לב!

המעונות מיועדים לכתחילה לתלמידים שמתכוונים לגור בהם במשך כל השנה. סטודנט המעוניין להתגורר אך ורק בסמסטר "אלול" מתבקש להודיע מראש למנהל המעונות ולקבל את אישורו. במידה ולא יעשה כן, יחוייב הסטודנט עד לסוף סמסטר א'.

שים לב - משנה לשנה ועדת הקבלה תדון בהמשך זכאותך למעונות.

משך הזכאות לדיור במעונות בהתאם לתואר הלימודים:

  1. תואר בוגר (תואר ראשון) – בהתאם לתוכנית הלימודים האקדמית. (לדוגמא: לימודי הנדסה - 4 שנים, לימודי חשבונאות - 3 שנים וכדו').
  2. תואר מוסמך (תואר שני) – עד 2 שנים על בסיס מקום פנוי.
  3. שנת השלמה – עד שנה על בסיס מקום פנוי.
  4. תקופת זכאות מרבית מצטברת – עד 6 שנים.

הארכות:

  1. מנהלת המעונות רשאית על פי שיקול דעתה להאריך את תקופת הזכאות מעבר לתקופות המפורטות למעלה, וזאת בהחלטת וועדת חריגים.
  2. בכל מקרה על הסטודנט להציג אישורים על היותו סטודנט רשום, או לחילופין אישור החוג/הפקולטה על קבלה ללימודים לצורך השלמת חובות אקדמיות.
  3. הארכת תקופת הזכאות למגורים לכל תואר לא תעלה על שנה אחת נוספת, אלא מנסיבות מיוחדות שתפרט ועדת החריגים.
  4. הנהלת המעונות תביא בחשבון בין יתר השיקולים גם את התאמתו של הסטודנט הפונה בבקשה הארכה, יכולת ההסתגלות שלו, עמידה בתשלומים, ורישומי המשמעת שלו.

ועדת חריגים:

  1. בקשות החורגות מהמפורט לעיל, ו/או ערעורים על החלטות המרכז האקדמי לב יידונו בוועדת חריגים שחבריה יהיו: מנהל המעונות ו/או סגן מנהל המעונות, רכז המעון, לפי הצורך בעלי תפקידים נוספים כגון ראש בית המדרש ודיקן הסטודנטים.

התשלום למעונות כולל ארוחות בוקר יומי בחדר האוכל וארוחות בשבתות וחגים המאורגן ע"י בית המדרש ברישום מראש. (למעט מספר שבתות שעליהן תפורסם הודעה במהלך השנה)

סוג החדר

מחיר לשנה

2 בחדר

9,600 ש"ח

3 בחדר

8,650 ש"ח

דירה – 2 בחדר

9,400 ש"ח

דירה – 3 בחדר

8,100 ש"ח

דירה חדר קטן – 3 בחדר

7,800 ש"ח

דירה חדר גדול – 4 בחדר

7,600 ש"ח

חדר קטן – 2 בחדר

8,300 ש"ח

חדר גדול – 3 בחדר

9,100 ש"ח

חדר במעונות בירן – 2 בחדר

9,850 ש"ח

חדר קטן עם מרפסת – 2 בחדר

9,200 ש"ח

 בחופשת הקיץ תלמידים אשר מבקשים להישאר במעונות חייבים
להגיש בקשה מיוחדת. במקרים מיוחדים תאושר שהייה במעונות. מחיר המעונות בחופשת הקיץ יפורסם לקראת סוף השנה.

מבני המעונות לסטודנטים רווקים בקמפוס לב כוללים למעלה מ-150 חדרים ודירות ב-5 מתחמים שונים.

חדרי ודירות המעונות כוללים בתוכם מטבחון, מקרר, חדר שירותים ומקלחת צמודים, מיטות, ריהוט והסקה מרכזית.

פרטים נוספים

קליטה במעונות

תלמידי שנה א' נקלטים ביום הערכות. תלמידי שנים ב-ד ביום הראשון ללימודים.

בשעת הקליטה יחתום הדייר על חוזה מעונות ויקבל מפתח לחדרו.

ביקורת בחדר

אחד לחודש, פרסום המועד המדויק ישלח לחברי החדר.

יציאה מהמעונות

עד סוף מבחני מועד א' של סמסטר ב'. יציאה מהמעונות מחייבת מעבר הליך זיכוי המחייב הוצאת הציוד מהחדר, נקיונו, החזרת מפתח וחתימה על טופס יציאה.

מעונות קיץ

מסוף מבחני מועד א' של סמסטר ב' ועד תחילת סמסטר אלול.

המעוניין במעונות קיץ מתבקש להגיש בקשה למנהלת המעונות ולקבל את אישורה. רק בקשות חריגות יתקבלו לאחר דיון.

שיפוץ ואחזקת המעונות 

אחזקה שוטפת מתבצעת במהלך כל השנה. שיפוץ יסודי לחדרים מתבצעים במהלך חופשת הקיץ.

מה מקבלים ומה יש להביא?

החדר העומד לרשות התלמיד כולל מיטה, מזרן, שולחן עבודה, כיסא, מדפים, מקרר, ארונית בגדים וציוד ניקוי (יחולק רק פעם אחת, בתחילת שנה”ל).

על התלמיד להצטייד ב: שמיכה, כרית, כלי מיטה, כלי היגיינה וכל דבר שיאפשר לקיים אורח חיים תקין (קומקום חשמלי, כלי אוכל וכו’).

ביטול או החלפת מעונות

בקשות לגבי שינויים בנושא המעונות באמצעות אבות הבית או מנהל המעונות.

הצטרפות מאוחרת או שינוי חדר תלמיד המצטרף למעונות באמצע השנה (כולל תלמיד שהיה ברשימת המתנה), יחויב בתשלום מתחילת החודש הלועזי בו הצטרף.

שינוי חדר

תלמיד העובר חדר באמצע השנה יחויב בתשלום עבור כל חדר באופן יחסי למספר הימים בו שהה בכל חדר.

מפתח לחדר

תלמיד יקבל מפתח מקורי לחדר מידי אב-הבית. 'מפתח מקורי' פירושו מפתח, שעליו מוטבעת אות המסמלת את הפנימייה ולידה מספר החדר.

המפתח המקורי יוחזר בסיום שנה”ל עם פינוי המעונות או עם עזיבת התלמיד (המוקדם מביניהם).

במקרה שאבד המפתח יש לדווח למנהלת המעונות

מפתח אחר יסופק במקום זה שאבד ומהתלמיד ייגבה סכום כספי מסוים, בגין הוצאות. אין לשכפל מפתח נוסף. והיה אם עבר תלמיד על הוראה זו, יינקטו נגדו צעדים משמעתיים/כספיים עד להרחקה מהמעונות.

שכירות המעונות היא לשנה שלמה. תלמיד העוזב את המעונות (עקב עזיבת לימודים, חתונה, מעבר למגורים במקום אחר וכדו’), יחויב על המעונות לפי הטבלה הבאה.

סיבה ומועד עזיבת המעונות חיוב
לא אושר לסטודנט מגורים במעונות המקדמה מוחזרת
ביטול הרשמה ע"י הסטודנט המקדמה לא מוחזרת
עתודאי שנקלט במעונות ולא אושר ע"י צה"ל יחויב בתשלום עד ליום שבו יזדכה על החדר
עוזב במהלך סמסטר א' יחויב עד לסוף החודש הלועזי בו הזדכה על החדר
עוזב במהלך סמסטר ב' יחויב עד לסוף הסמסטר
נקלט במהלך השנה יחויב מתחילת החודש הלועזי בו נקלט במעונות

ימים

שעות הפעלת מים חמים

א' - ה'

6:00 - 09:00

12:30 – 14:30

19:00 – 1:00

יום ו'

06:00 - 19:30

שבת

17:00 - 1:00

 

ימים

שעות הסקה בחדרים

א' - ה'

5:00 – 7:00

11:30 - 14:00

19:00 – 1:00

יום ו'

7:00 – 16:00

20:00 – 23:00

שבת

 6:30 -> 1:00 (מוצ׳׳ש)

הערות:

מערכת ההסקה תפעל כאשר הטמפרטורה בחוץ תעמוד על 14 מעלות.

 

ימים

שעות מערכת יניקת אוויר  

כל השבוע

6:00 - 10:00

12:00 – 15:00

19:00 – 1:00

 

שמירה על רמה תחזוקתית נאותה – הנהלת המעונות באמצעות צוות התחזוקה מתחייבת לשמור על רמת תחזוקה נאותה ואיכותית תוך טיפול מקצועי בכל הקשור לתנאים הפיזיים של הדיירים.

שירותי ניקיון - הנהלת המעונות מתחייבת לספק שירותי ניקיון לסטודנטים ברמה איכותית ונאותה.

ניקיון החדר: עם הכניסה למעון יהיו הדיירים זכאים לקבל חדר נקי ומסודר.

ניקיון שטחים ציבוריים- צוות המעונות מתחייב לשמור על ניקיון שטחים ציבוריים העומדים לרשות הסטודנט. לוח הזמנים שנקבע יובא לידיעת הסטודנטים בערוצי התקשורת שפורטו למעלה.

תקינות הריהוט ושלמות הציוד- הסטודנט יקבל ציוד וריהוט תקינים ושלמים העונים על צורכי הסטודנט כפי שנקבע בהסכם האירוח.

מנהל המעונות - מר מנחם (מני) טיילו

טלפון 02-6751125 דוא"ל meonot@g.jct.ac.il

משרד מנהל המעונות נמצא במעונות ע"ש גליקמן בקומת הקרקע.

קבלת קהל:

בימים א'-ה' בין השעות 14:15 - 13:15

מנהל המעונות 

מר מנחם (מני) טיילו טלפון 02-6751125 | דוא”ל meonot@g.jct.ac.il

אב בית אמרג'י

יעקב שלי טלפון 058-6745337

אב בית גליקמן

דניאל מרציאנו טלפון 052-7754303

אב בית רוטשטיין

אוריאל אנג'ל טלפון 052-6663512

אב בית בירן - מעונות נשואים

שי קהלני טלפון 053-5224134

כונן מעונות

שי קהלני טלפון 053-5224134

מוקד אחזקה

Moked.jct.ac.il | 02-6751000

מוקד בטחון

טלפון: 02-6751149 | דוא"ל: bitachon@jct.ac.il

עזרה ראשונה

כונן יום:

מאיר קומר 052-2519885

אלכס קליין 02-6751197

כונן לילה:

יוסף שאולוב 053-5299733

רועי גרוצגר 054-9482213

אנו, במעונות הסטודנטים, מאמינים כי שירות איכותי הינו ערך עליון, ואנו מתחייבים בזאת להעניק שירות איכותי לכל ציבור לקוחותינו החיצוניים והפנימיים. על לקוחותינו נמנים: סטודנטים, ספקים, עובדי המכללה וכל מי שמשתמש במתקני המעונות.

מידע מפורט ועדכני לפני הרישום - לפני הרישום למעונות יהיו הסטודנטים זכאים למידע מפורט ומעודכן לגבי הנושאים הבאים: סדרי רישום וביטולי רישום, תעריפי שכ"ד, נוהלי תשלומים, קריטריונים לזכאות ותהליך ההקצאה למעונות.

מידע מפורט ועדכני באופן שוטף – לאחר הקבלה למעונות, מתחייבים עובדי המעונות לספק מידע מעודכן ושוטף לגבי הנושאים הבאים:

* אספקת שירותים נלווים ושירותים הניתנים ע"י גורמי חוץ.

* הודעות על שינויים, תיקונים נדרשים ותכניות לעבודות שונות המתבצעות במעון המשפיעות על

 תנאי המגורים במעונות.

דרכי העברת המידע - המידע לדיירים יועבר בערוצים הבאים: עלוני הסברה, דפי מידע שוטפים, על גבי לוחות מודעות, בכניסות לבנייני המגורים, ובאתר האינטרנט.

חתימה על הסכם אירוח (חוזה) - עם הכניסה למעון, יקבלו הדיירים חוזה אירוח ותקנון, בו יובהרו הזכויות והחובות, לצד מחויבותה של המכללה כלפי הדיירים.

אדיבות- צוות המעונות מתחייב להקפיד על יחס אדיב, מתוך אמון בסטודנטים ומתוך יחס של כבוד למקבלי השירות.

מענה טלפוני אדיב- צוות עובדי המעונות מתחייב למענה טלפוני אדיב תוך הזדהות בשם על ידי כל נותני השירות.

מהירות תגובה- הנהלת המעונות ועובדיה מתחייבים לתת מענה לפניות הסטודנטים תוך 72שעות. במהלך שעות אלו יהיה הסטודנטים זכאים לקבל מידע על משך הטיפול הצפוי בפנייתם. התחייבות זאת אינה מתייחסת למצבי חירום, בהם הסטודנטים יהיו זכאים לתגובה מידית לפנייתם. (זמן תגובת המערכת הינו בימי עבודה בלבד (א - ה).

זמינות- הסטודנטים יקבלו מענה לפניותיהם במשרדינו בין השעות 14:15 – 13:15 . נותני השירות, מועדי השירות ודרכי הפנייה יובאו לידיעת הסטודנטים בערוצי התקשורת שפורטו לעיל.

שמירת סודיות- הנהלת המעונות ועובדיה מתחייבים שלא להעביר מידע הנוגע לסטודנטים לכל גורם שהוא. בנוסף, גורמים שאינם מוסמכים לא יורשו להיכנס לחדרי הסטודנטים ללא הסכמתם.

אווירת לימודים- הנהלת המעונות תדאג לאווירה התואמת את צורכי הסטודנטים הלומדים תוך טיפול בתלונות על מטרדי רעש ובעיות שונות המקשות על תנאי הלמידה.

נוהלי משמעת- הנהלת המעונות תיידע את הסטודנטים לגבי כללי התנהגות במעונות, דרכי הטיפול בבעיות משמעת תוך דאגה לשמירת כללים אלו לרווחת ציבור הסטודנטים.

שיבוץ לחדרים- השיבוץ לחדרים יתבצע ע"י עובדי המעונות, תוך התחשבות בצרכים הייחודיים ובבקשות אישיות של כל סטודנטית וסטודנט. כל זאת בכפוף לאפשרויות האכלוס.

איכות סביבה ותרבות הפנאי (אסות"ה) - הנהלת המעונות תדאג לשמור על איכות סביבת המעונות מבחינת ניקיון, גינון ואסתטיקה ותספק מידע לגבי פעילויות בשעות הפנאי היזומות על ידיה ובאמצעות צוות מדריכי המעונות.

אנו מתחייבים לשמור על אווירת שירות חיובית והרמונית הן בתוך צוות עובדי המעונות והן עם יתר מחלקות המכללה.

כמו כן אנו מתחייבים בזאת להפיץ את רוח האמנה ועקרונותיה גם ליתר עובדי המעונות שאנו מופקדים עליהם בתחומים השונים. אמנה זו, שאנו חתומים עליה, הנה אבן דרך בתהליך מתמשך של שיפור השירות שאנו מעניקים ללקוחותינו ועל כן אנו מתחייבים לעדכנה בעתיד ולהתאימה לצרכים המשתנים של לקוחותינו.

תקנון מעונות הסטודנטים

תקנון מעונות נשואים