בשנה הראשונה של הלימודים: ילמד הסטודנט לימודי תשתית שדרכם ירכוש היכרות ראשונית עם התהליכים הכלכליים שמניעים את המשק הישראלי, ידע בסיסי במגוון תחומי ניהול עסקים וכלים כמותיים ואנליטיים שיאפשרו לו להבין בצורה מעמיקה את המתרחש בעולם העסקים.
בשנה השנייה והשלישית של הלימודים: הסטודנט ירחיב ויעמיק את היכרותו עם עולם העסקים והדרך בה התנהגות האדם - כמנהל, כעובד וכצרכן באה ליד ביטוי. כמו כן, יוכל הסטודנט לבחור קורסים ייחודיים שונים בתחומי עניין בהם ירצה להרחיב ידע ולהתפתח מבחינה מקצועית וזאת במטרה להשתלב במעגל העבודה ביתר הצלחה (הקורסים הייחודיים או קורסי הבחירה מותנים במספר סטודנטים בכל קבוצה):
• קורסים ייחודיים במשאבי אנוש קורסים כגון: פיתוח ושינוי ארגוני, ניהול ההדרכה, ניתוח עיסוק, ניהול צוותים ומו”מ וסוגיות מתקדמות בניהול: כלי מיון.
• קורסים ייחודיים בשיווק ופרסום קורסים כגון: ניהול הפרסום, שיווק בינלאומי, ניהול השירות, דוברות ויחסי ציבור, יצירתיות בעסקים, סוגיות מתקדמות בפרסום: פרסום בעידן הטכנולוגי וסוגיות מתקדמות בשיווק.
• קורסים ייחודיים במימון/יעוץ השקעות קורסים כגון: שווקי הון וכלים פיננסיים א’ וב’, יסודות המימון ב’, ניהול תיקי השקעות, ניתוח דו”חות פיננסיים וסוגיות מתקדמות במימון.
בשנה השלישית של לימודיו, הסטודנט יתנסה בפרויקט סיום שבמסגרתו יפעל בארגון עסקי “אמיתי” בו ייתן מענה לצרכים של הארגון. פרויקט זה מאפשר לסטודנט ליישם את חומר הלימוד הלכה למעשה תוך חידוד יכולותיו, דבר המסייע לו להגיע למעגל העבודה עם ניסיון מקצועי של ממש.