אתר זה משתמש בקובצי Cookies כדי להבטיח שתקבל את החוויה הטובה ביותר באתר שלנו. קראו את מדיניות הפרטיות ותנאי השימוש.

ניגודיות גבוהה
רישום מקוון למידע נוסף

חברת הסטארט-אפ 'פלייקום' של חברת 'פלייטק', אשר נולדה במרכז האקדמי לב, זכתה במקום השלישי בתחרות ערים חכמות – Smart City – Best Startup 2019. בתחרות השתתפו חברות סטארט-אפ שהציעו פתרונות טכנולוגיים שקשורים לתחומי תאורה, תחבורה, בטיחות ועוד. הפיתוח הזוכה של פלייקום היה כלי תכנוני לפריסת מערך תקשורת.

בתחרות השתתפו חברות סטארט-אפ שהציעו פתרונות טכנולוגיים שקשורים לתחומי תאורה, תחבורה, בטיחות ועוד. הפיתוח הזוכה של פלייקום היה כלי תכנוני לפריסת מערך תקשורת.

המערכת נועדה לשמש חברות סלולר, ובעזרת אמצעים טכנולוגיים המחוברים לרחפנים לבצע עבורן אופטימיזציה. המשמעות, שלראשונה פותחה מערכת המסייעת להחליט היכן להציב אנטנות סלולר באמצעות בחינה של שלושה פרמטרים מובילים: מינימום עלות, מינימום קרינה ומקסימום קליטה.

אלירן אורן ומשה לוגסי, שני המקימים של החברה הם בוגרים של המרכז האקדמי לב. השניים סיימו ללמוד תואר ראשון במנהל עסקים לפני שנה וחצי, וכבר בשנה האחרונה ללימודים הקימו את חברת 'פלייטק', שעוסקת בפיתוח רחפנים המספקים פתרונות טכנולוגים לחברות ציבוריות ופרטיות. מרכז היזמות "לב טק" של המרכז האקדמי לב סייע להם לאורך כל הדרך בהקמת העסק. כיום, המוצרים של פלייטק משמשים בתחום הביטחון, החקלאות ואיכות הסביבה.

לכתבה המלאה שהתפרסמה ב"חדשות 20"

 

צילום: אנשים ומחשבים

שיתוף ברשתות חברתיות: