המרכז האקדמי לב זכה במקום שני בתחרות הפרסום האפקטיבי במגזר הדתי. התחרות נערכה במסגרת כנס "שופר הזהב" בו העונקו פרסים לגורם בעל פעילות השיווק הדיגיטלי האפקטיבית ביותר במגזר הדתי.
יישר כח גדול לאגף מנהל תלמידים ומחלקת פרסום ושיווק.
ynen, 24.04.14:
המפרסמים בהלם: הדתיים הם מגזר!
בשבע, 01.05.14:
5 ימים של התנדבות חקלאית בדרום הגיעו לסיומם רגע לפני סוף הסמסטר.
זה הזמן להצטרף לנבחרת העתודה האקדמית אצלנו! מחכים לכם ביום הפתוח שלנו! ז' שבט...
מיזם של בוגרי המרכז האקדמי לב בחזית עולם הבינה המלאכותית: "המטרה שלנו היא להנגיש...