ניגודיות גבוהה
רישום מקוון למידע נוסף

המרכז האקדמי לב זכה במקום שני בתחרות הפרסום האפקטיבי במגזר הדתי

המרכז האקדמי לב זכה במקום שני בתחרות הפרסום האפקטיבי במגזר הדתי. התחרות נערכה במסגרת כנס "שופר הזהב" בו העונקו פרסים לגורם בעל פעילות השיווק הדיגיטלי האפקטיבית ביותר במגזר הדתי.

יישר כח גדול לאגף מנהל תלמידים ומחלקת פרסום ושיווק.

 

ynen, 24.04.14:
המפרסמים בהלם: הדתיים הם מגזר!

 

בשבע, 01.05.14:

שיתוף ברשתות חברתיות: