מעונות קמפוס טל

 

 

מעונות קמפוס טל

קמפוס טל מציע לרווחת התלמידות מעונות ומשקיע בהם מאמצים מרובים כך שהתלמידה תוכל לשהות במסגרת של אווירה דתית ובאווירה בטוחה.

מיקום המעונות

מעונות קמפוס טל נמצאים בשכונות קריית משה וגבעת שאול הסמוכות לקמפוס הלימודים של קמפוס טל.

המעונות כוללים שני סוגי דיור:

א. בנייני המעונות

 בבניינים אלו גרות רוב תלמידות הקמפוס (עדיפות לשנים נמוכות יותר).

ב. דירות חוץ

בנוסף לתלמידות המתגוררות בבנייני המעונות, ישנן בנות (בדרך- כלל תלמידות משנים מתקדמות יותר) השוכרות דירות ברחבי השכונה בסיוע קמפוס טל בנושאים הבאים:

  •  איתור דירות להשכרה
  •  ריהוט מלא לדירות
  • תחזוקה קלה
  •  מתן מלגות שמטרתן להשוות ככל שניתן את עלות המגורים בדירת חוץ לדירת מגורים במעונות.

 

התעריף למעונות מתפרסם בעלון המידע.

 

כללי:

  • השימוש במעונות הוא מהיום הראשון ללימודים ועד לסוף מועדי א’ של בחינות סמסטר ב’ (כולל חופשות חנוכה, פורים, ופסח)
  • המחיר למעונות חושב בהנחה שלרוב התלמידות יש היעדרויות מהמעונות בגין מחלה, שהייה בחו”ל וכד’.
  • הגשת הבקשה לדיור במעונות חייבת לכלול: תשלום מקדמת מעונות והגשת טופס הוראת קבע חתום ע”י הבנק וכן חתימה על תקנון. רק תלמידה שתגיש את כל המסמכים שצוינו יובטח לה מקום במעונות על בסיס כל הקמת זוכה.
  • המחיר למעונות הינו עבור המגורים בלבד ואינו כולל ארוחות.
  • בחופשת הקיץ מעונות קמפוס טל סגורים לתלמידות. מחיר המעונות בחופשת הקיץ, לתלמידות שתאושר להן השהייה במעונות באופן מיוחד, ייקבע ע”י צוות המעונות.

 

ביטול או החלפת מעונות

בקשות לגבי שינויים בנושא המעונות יש למסור בכתב לאחראית על המעונות.

הצטרפות מאוחרת

- תלמידה המצטרפת למעונות באמצע שנה (כולל תלמידה שהייתה ברשימת המתנה)

תחויב בתשלום באופן יחסי למספר השבועות בשנת הלימודים בהם שהתה במעונות.

 

עזיבה

- שכירות המעונות היא לשנה שלמה. תלמידה העוזבת את המעונות במהלך שנת הלימודים (עקב

עזיבת לימודים, חתונה, מעבר למגורים במקום אחר וכדו’).  רשאית למצוא דיירת מחליפה המתאימה לרוח המקום ובאישור מנהלת המעונות. תלמידה שעוזבת את המעונות תחויב בהתאם למפורט בעלון המידע

 

הבהרות והגדרות:

  • "סמסטר אלול" - מתחילת שנת הלימודים עד היום האחרון שלפני תחילת סמסטר א’.
  • סמסטר א’ - מתחילת סמסטר א’ עד היום האחרון שלפני תחילת סמסטר ב’ (כולל חופשת סמסטר)
  • סמסטר ב’ - מתחילת סמסטר ב’ עד היום האחרון של בחינות מועדי א’ של סמסטר ב’.
  • במקרה של עזיבת תלמידה במהלך השנה תיגבה יתרת החוב, אם יש, בתשלום הבא של התלמידה.

 

הציוד העומד לרשות התלמידות במעונות

כל דירה מצוידת ב: מיטות, כיסאות, שולחנות כתיבה, ארונות. בנוסף, בכל דירה: מקרר, מיקרוגל, כיריים,

מתקן לייבוש כביסה, שולחן מטבח, כסאות מטבח, וארונות מטבח.

בבניין המעונות ניתנים שירותים נוספים כגון: מחסן, מכונת כביסה בתשלום, מכשיר קולר, מקפיא גדול, פינות ישיבה, חדר לימוד ואינטרנט אלחוטי.

חימום המעונות

בבניין המעונות מותקנת הסקה מרכזית. ההסקה מופעלת בימי החורף בשעות 8:00-6:30 בבוקר, ובשעות 19:30 - 00:30 בלילה. יתכנו שינויים בשעות פעולת ההסקה על פי הצרכים שיתעוררו.

אין להכניס חימום נוסף מכל סוג שהוא לבניין המעונות.

 

נוהל ניקיון

ניקיון המעונות מתחלק לשניים-  ניקיון הבניין וסביבתו באחריות הנהלת המעונות.

 ניקיון הדירות עצמן הוא באחריות הבנות. על כל תלמידה המתגוררת במעונות לדאוג לסדר את חדרה מידי יום, ולהשתתף בתורנות הניקיון של הדירה. תורנות הניקיון נקבעת ומתבצעת על ידי בנות הדירה.

 

נוהל תקלות

כל תלמידה מתבקשת לדווח על כל תקלה שמתגלית בדירתה ולשלוח מייל לכתובת .

achzaka-tal@jct.ac.il

פניות דחופות יטופלו מידית ופניות פחות דחופות יטופלו בטיפול השבועי של אב הבית במעונות.

 

הודעות לתלמידות

הודעות לתלמידות יפורסמו:

א. על גבי לוח המודעות הנמצא בכניסה לבניין המעונות. על כל תלמידה לקרוא את כל המודעות המתפרסמות בו.

ב. יישלחו למייל האישי של התלמידה.

 

חפצים שהושארו במעונות

עם עזיבת התלמידה עליה לפנות את כל חפציה מבניין המעונות.

חפצים שהושארו במעונות אחרי עזיבת התלמידה, הינם הפקר ויועברו לגמ”ח או יושלכו לאשפה על פי החלטת צוות המעונות.

 

דירות חוץ

אם הבית

אם הבית מתגוררת במעונות והיא אחראית על:

  • השראת אווירה ביתית, חברתית במעונות.
  • טיפול באחזקה שוטפת של הדירות במעונות.
  • שיבוץ התלמידות בחדרים.
  • אכיפת תקנון המעונות.
  • טיפול בבעיות המתעוררות במעונות.

 

גב’ אמונה פרוכטמן, אם הבית של מעונות קמפוס טל

ניתן ליצור עמה קשר: בפלא’ 054-5496844 , או בדוא”ל: meonot-tal@jct.ac.il

קבלת קהל: בימים א’-ה’ בין השעות 20:00-22:00

מועמדות חדשות יכולות ליצור קשר במשך היום לגבי שאלות ובירורים, וכן על מנת לתאם ביקור התרשמות מהמעונות .