אתר זה משתמש בקובצי Cookies כדי להבטיח שתקבל את החוויה הטובה ביותר באתר שלנו. קראו את מדיניות הפרטיות ותנאי השימוש.

ניגודיות גבוהה
רישום מקוון למידע נוסף

החוג לסיעוד במרכז האקדמי לב השיג את המקום הראשון בישראל במבדקי בקרת האיכות של משרד הבריאות.

7.3.2018

המרכז האקדמי לב במקום הראשון בארץ בסיעוד. סגן שר הבריאות ליצמן: "המרכז האקדמי לב מראה שניתן להוביל ולהצליח ביסודיות"

החוג לסיעוד במרכז האקדמי לב השיג את המקום הראשון בישראל במבדקי בקרת האיכות של משרד הבריאות. ראש החוג: גושפנקא לאיכות הלימודים במוסד. זכות להוביל את התחום בישראל"

לאור ההישג המרשים של החוג לסיעוד בקמפוס טל של המרכז האקדמי לב, שזכה במקום הראשון בארץ במבדקי הבקרה של משרד הבריאות, התקיים השבוע טקס הענקת תעודות במשרד הבריאות במעמד סגן שר הבריאות יעקב ליצמן ומנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב, ובהשתתפות נשיא המרכז האקדמי לב פרופ' חיים סוקניק, הרקטור פרופ' קנת הוכברג, דיקאנית הפקולטה למדעי החיים והבריאות פרופ' חיה גרינברגר וראש החוג לסיעוד במרכז ד"ר לורי גליק.

החוג לסיעוד במרכז האקדמי לב הנחשב לאחד הגדולים בישראל ומכשיר מאות אחים ואחיות חדשים בכל שנה עבור מערכת הבריאות בישראל קוטף הישגים משלו.

לראשונה, החליט השנה משרד הבריאות לבחון את איכות ההכשרה ב 24 מוסדות הלימוד המובילים בישראל בתחום לימודי הסיעוד בישראל. המשרד בחן את החוגים לסיעוד באוניברסיטאות, במכללות ובבתי הספר לסיעוד, תחת הכותרת "תוכנית הכוכבים להכשרת אחים ואחיות" וביסס את הציון הניתן לכל אחד מהם על ארבעה מרכיבים: העלאת מספר הסטודנטים והסטודנטיות אל 200 סטודנטים לכל הפחות, הפחתת אחוז הנשירה אל מתחת ל15%, הגדלת אחוז מעבר הבחינות הסופיות אל 95% לפחות, והעלאת הציון הממוצע של כלל הסטודנטים שעברו בהצלחה את הבחינות ל75 נקודות ומעלה.

במבדקי הבקרה קיבל המרכז האקדמי לב את הציון 100, הגבוה ביותר בארץ בתחום, והעפיל למקום הראשון בישראל כאשר לומדים בחוג לסיעוד במרכז האקדמי לב למעלה מ200 אחים ואחיות חדשים בשנת 2017, אחוז נשירה נמוך ביותר של 7.3%, וזאת לצד 100% הצלחה במבחני ההסמכה והרישוי של משרד הבריאות, כאשר הציון הממוצע במועד א' עומד על 82 נקודות. לאור ההצלחה, יזכה המרכז האקדמי לב למענק תימרוץ ממשרד הבריאות, אשר נקבע על סמך ציוני הבקרה של המשרד.

למקום השני הגיע בית הספר לסיעוד נצרת, אשר סונף למרכז האקדמי עמק יזרעאל, אשר קיבל את הציון 90. למקום השלישי הגיע בית החולים וולפסון ובמקום הרביעי בית החולים הלל יפה ובית הספר לסיעוד בני ציון.

במרכז האקדמי לב הביעו סיפוק מהנתונים. ד"ר לורי גליק, ראש החוג לסיעוד במרכז האקדמי לב אומרת בעקבות הנתונים: "קיבלנו גושפנקא ברורה ממשרד הבריאות על איכות ורמת הלימודים הגבוהה במרכז האקדמי לב. זוהי זכות עבורנו להוביל את התחום בישראל ולספק למערכת הבריאות בוגרים ובוגרות איכותיים ומקצועיים שישרתו את אזרחי ישראל בצורה הטובה ביותר וברגישות הגבוהה ביותר".

דיקאנית הפקולטה למדעי החיים והבריאות פרופ' חיה גרינברגר: "כל העוסקים במלאכת הכשרת אחיות עושים זאת מתוך חדות העשייה ותחושה של אחריות כבדה, ולא לשם זכייה בפרס. הפרס המשמעותי ביותר הוא העשייה עצמה שהניבה פרות. ובכל זאת, זכינו וגם קבלנו היום פרס ואנו מודים לכל השותפים במלאכת הקודש, במשרד הבריאות ומנהל הסיעוד בפרט, האחות הראשות בראשות ד"ר שושי גולדברג וצוותה, כמו גם למוסדות הבריאות". 

שיתוף ברשתות חברתיות: